Ifjúság

2023.12.08.

Szegedi Kolping ifjúsági tábor

A tábor 2023. június 29-én, csütörtökön kezdődött. A megérkezés és a szállás elfoglalását követően egy rövid köszöntővel és finom vacsorával meg is nyílt a tábor. A vacsora elfogyasztása után a program az ismerkedésre épült. Zenéléssel, tánccal, közösségépítő játékokkal múlattuk az időt a takarodóig. Másnap a kelés és a reggeli után Bezzegh Kelemen ferences rendi szerzetes […]

2023.05.24.

EYW Hungary 2023

2022.12.15.

Európai Kolping Ifjúsági találkozó

2022. szeptember 16-18. között került megrendezésre az Európai Kolping Ifjúsági találkozó Esztergomban. Kilenc országból (Svájc, Portugália, Németország, Ausztria, Lengyelország, Szlovákia, Románia, Szerbia, Szlovénia) érkeztek fiatalok a rendezvényre. Az első nap tulajdonképpen várakozással telt, ugyanis a résztvevők különböző időpontokban érkeztek. Voltak, akik autóval, voltak, akik repülővel és vonattal jöttek. A szállásunk egy panzióban volt, Esztergom központjában, […]

Jótékonysági vacsora és főzőverseny Szegeden

Idén októberben is megrendezésre került a már hagyományosnak számító jótékonysági főzés Szegeden a Horthy Csónakháznál. Kolping családunk elnöke, dr. Ótott Ferenc immár 8. alkalommal szervezte meg ezt a jótékonysági vacsorasorozatot. A befolyt adományok pedig a Dévai Szent Ferenc Alapítványhoz kerülnek. A jótékonysági vacsora október minden szombatján zajlott. Viszont az utolsó vacsora volt a legkülönlegesebb és […]

2022.09.12.

II. Kolping Ifjúsági Tábor 2022

A tavalyi nagy sikerű érsekvadkerti tábor után idén is megrendezésre került a kolping ifjúsági tábor, ezúttal az Egri Kolping család andornaktályai közösségi házában. A táboron 24 fiatal vett részt. Érkeztek Érsekvadkertről, Egerből, Esztergomból, illetve külön öröm volt, hogy az idén megalakult Újszegedi Kolping Ifjúság tagjaival is megismerkedhettünk. A tábor első napja csütörtök volt. A résztvevők […]

Az Újszegedi Kolping Ifjúság augusztusi programja

Áprilisban fogant az ötlet, hogy nyáron töltsünk el együtt egy programdús hosszú hétvégét. Először Sümeg volt az úticélunk, később a Balaton is szóba jött, de végül Szegeden maradtunk. A kis nyaralásunk augusztus ötödikén, pénteken délután kezdődött. Ekkor érkeztünk Szegedre, és foglaltuk el a szállást. Miután megérkeztünk, kezdetét vette a csapatépítés, amit az estéhez közeledve lelki […]